تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۴
جالب است ۰
مدیرعامل گروه مالی کاریزما:

در بازارسرمایه ثبات تصمیم گیری وجود ندارد

در حال حاضر شاهد هستیم که در بازارسرمایه هیچگونه ثباتی در مورد تصمیم‌گیری وجود ندارد و این خود باعث این است که در نهایت این وضعیت آشفته را شاهد باشیم.
در بازارسرمایه ثبات تصمیم گیری وجود ندارد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سرمایه‌گذاری،علی تیموری شندی، مدیرعامل گروه مالی کاریزما در خصوص نوساناتی که دربازارسرمایه وجود دارد، گفت: واقعیت این است که بسیاری از نوساناتی که در بازارسرمایه وجود دارد در ابتدا ناشی از تصمیمات ناپخته‌ است و سپس ناشی از هیجانات و کوتاه مدت نگری هایی است که توسط برخی از مسوولان انجام می‌شود و همچنین در وهله بعدی ناشی از سیاست‌گذاری‌هایی است که در کشور وجود دارد و اتفاق می‌افتد.
وی افزود: تمامی این موارد در حالی است که می‌توان فضای فعلی را بسیار بهتر مدیریت کرد و همچنین بهتر می‌توان فضا را تا حدودی به سمت پویایی و رشد سوق داد اما وجود مسائلی همچون عدم اشراف بسیاری از دوستانی که مقصد تصمیم گیری‌ها هستند، البته در اینجا منظور بازار سرمایه نیست و بیشتر حوزه‌هایی است که تصمیمات آن‌ها در بازارسرمایه بسیار اثرگذار است، و تمامی این‌ها باعث آن شده که هر فردی در هر روزی یک نامه‌ای ارسال کند و بحثی انجام ‌دهد و در نهایت تصمیماتی اتخاذ ‌کنند که  اثرات آن را در بازارسرمایه شاهد هستیم.
تیموری شندی عنوان کرد: همچنین احساس می‌شود که در بازارسرمایه ثبات تصمیم گیری وجود ندارد و این خود باعث این است که در نهایت این وضعیت را شاهد باشیم.
مدیرعامل گروه مالی کاریزمادر آخر اظهار داشت: در نهایت به این دلیل که هیچ اطمینانی از رفتار عقلایی موثرین در بازارسرمایه ما وجود ندارد نمی‌توان هیچ پیش بینی خاصی از وضعیت شاخص داشت و البته امید می رود که در این مورد همگان تصمیمات درستی اتخاذ کنند و در این صورت بازارسرمایه پتانسیل رشد بسیار خوبی را دارد.
 
https://sarmayegozarionline.ir/vdccxpq4.2bqe08laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما