کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات مدودف درباره آینده زلنسکی

22 مرداد 1401 ساعت 10:39


دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت: ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، چاره‌ای جز حضور در دادگاه یا ایفای نقش‌های ثانویه در نمایش‌های کمدی ندارد.
به گزارش خبرگزاری تاس، مدودف در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص آینده زلنسکی گفت: او یا دادگاهی خواهد شد یا دوباره با نقش‌های ثانویه در نمایش‌های کمدی حضور خواهد یافت. 
وی هدف از سفر به این مناطق را بررسی را ههای افزایش دفاع از مردم "جمهوری‌های لوگانسک و دونتسک و سایر مناطق آزاد شده" بیان کرد. 
 اظهارات معاون رئیس شورای امنیت روسیه در خصوص برنامه‌های کمدی زلنسکی، به سابقه رئیس جمهور اوکراین در برنامه‌های طنز اشاره می‌کند.
زلنسکی در سن ۱۷ سالگی به تیم محلی مسابقات کمدی تلویزیونی به نام کی‌وی‌ان پیوست و خیلی زود توانست در قالب تیم محلی خود، در لیگ بزرگ این مسابقات تلویزیونی در سال ۱۹۹۷ میلادی پیروز شود. 
وی همچنین در چندین مجموعه طنز اجتماعی به عنوان بازیگر، کارگردان و یا تهیه‌کننده ایفای نقش کرده است. 
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت. پوتین روز پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) نیز عملیات نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تغییر وضعیت داد.
شروع عملیات ویژه روسیه در اوکراین موجب تیره شدن روابط غرب و کرملین شد. 


کد مطلب: 86450

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/86450/اظهارات-مدودف-درباره-آینده-زلنسکی

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir