کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراسم رونمایی از کتاب "برگهایی از تاریخ حسابداری" برگزار شد

8 مرداد 1401 ساعت 10:04

عصر گاه روز جمعه هفتم مرداد ماه سال جاری مراسم رونمایی از کتاب "برگهایی از تاریخ حسابداری" در سالن همایش شرکت برق منطقه ای تهران برگزار شد.


مجموعه کتاب های برگ هایی از تاریخ حسابداری در پنج جلد که باهمکاری
 آقایان دکتر محسن ژاله آزاد،دکتر امیر ابراهیم زاده، محمد محمدی زاوله و خانم ها لیلا بیگلری و فرشته محمدی منتشر شد.
در این مراسم دکتر امیر ابراهیم‌زاده به نمایندگی از تیم مولفان در ابتدای مراسم در جایگاه حاضر شد و ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و پیشکسوتان محترم حرفه که در مراسم حضور داشتند به معرفی کتاب پرداخت وی خبر انتشار جلدهای ششم و هفتم این اثر را با عنوان تاریخ شفاهی حسابداری در آینده نچندان دور داد.
پس از ایشان استاد نظام الدین ملک آرایی (دبیر کل و رئیس اسبق هیئت مدیره جامعه حسابداران رسمی)، استاد هوشنگ خستویی (رئیس هیئت مدیره انجمن حسابرسی ایران و رئیس اسبق شورای عالی انجمن حسابداران خبره)، دکتر علی رحمانی (اولین مدیرعامل بورس و معاون مالی اداری دانشگاه الزهرا )، استاد منصور شمس احمدی(رئیس پیشین شورای عالی انجمن حسابداران خبره) و استاد غلامحسین دوانی (عضو اسبق شورای عالی انجمن حسابداران خبره و شورای عالی جامعه حسابداران رسمی) به سخنرانی پرداختند در انتها دکتر محسن ژاله آزاد به معرفی اعضای تیم مولفین پرداخت و از همکاری آنها تشکر کرد.
پایان مراسم با حضور اساتید محترم حرفه از کتاب رونمایی شد و تابلویی با طرح جلد به امضای اساتید محترم رسید سپس به این مناسبت کیکی منقش به تصویر روی جلد کتاب برش خورد.
لازم به توضیح است در راستای ارج نهادن به پیشینیان حرفه و بنیانگذاران حسابداری مدرن تصویر روی جلد با نام "دیدار در بهشت" طراحی شده و تقدیم نگاه مخاطبان گردیده است.

 


کد مطلب: 86437

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/86437/مراسم-رونمایی-کتاب-برگهایی-تاریخ-حسابداری-برگزار

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir