کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرداخت سود سنواتی شرکت بورس انرژی ایران با سجام؛

سهامداران بورس انرژی بخوانند

23 خرداد 1401 ساعت 13:51

شرکت بورس انرژی ایران باانتشار اطلاعیه‌ای از پرداخت سود سنواتی (۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷) از طریق سامانه سجام خبر داد بدین تریبب از این پس سود سالانه این شرکت فقط از طریق سامانه سجام پرداخت می‌شود. بنابراین ضروری است سهامداران این شرکت در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت خود را تکمیل کنند.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری، شرکت بورس انرژی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه کدال خبر داد سود سنواتی سهامدارانی که تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند را از طریق این سامانه پرداخت خواهد کرد.
تا تاریخ یاد شده، ۳ هزار و ۳۶۷ سهامدار شرکت بورس انرژی ایران در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند که مجموع سود آنها مبلغ ۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون و ۱۱۵ هزار ریال اعلام شده است.
همچنین بر اساس این اطلاعیه، سود تمامی سهامداران شرکت بورس انرژی ایران از سال ۱۳۹۷ تنها از طریق سجام پرداخت خواهد شد.
سهامداران بورس انرژی بخوانند
به گزارش سنا، سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری و غیر حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.
طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می‌شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.
سهامداران می‌توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir ثبت نام و احراز هویت سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.


کد مطلب: 86386

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/86386/سهامداران-بورس-انرژی-بخوانند

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir