کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازار سهام در مسیر رشد است و جای هیچ نگرانی نیست

3 خرداد 1401 ساعت 10:34

فضای موجود بازار یعنی افت چند روز اخیر به زودی برطرف می‌شود و شاهد رشد طبیعی البته نه غیر متعارف در بازار خواهیم بود.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری و به نقل از سنا، یک کارشناس بازار سرمایه با تأکید بر این نکته که بازار در مسیر رشد قرار گرفته است و جای هیچ نگرانی نیست گفت: افت اخیر بازار سرمایه مربوط به اعمال برخی سیاست‌ها و ابهامات موجود در نحوه اجرای برخی سیاست‌ها به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و ابهامات موجود در فضای کلی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور بوده است.
محمدعلی احمدزاداصل در این باره افزود: ابهامات موجود به واکنش منفی بازار و منفی شدن اخیر بازار دامن زد و به نوعی بازار را دچار اختلال و روند بازار را از مثبت به منفی تغییر داد.
وی عنوان کرد: به نظر می‌رسد فضای موجود یعنی افت بازار به زودی برطرف شده و شاهد رشد طبیعی و نه غیر متعارف در بازار باشیم.
احمدزاداصل ادامه داد: تمام متغیرها نشان می‌دهد که بازار سرمایه پتاسیل رشد بسیاری دارد و باید از این امر استقبال کرد.
وی با بیان اینکه از انتشار صورت‌های مالی سه ماهه و ۶ ماهه، هیچگونه نگرانی وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مبنای محاسبه درآمدی قیمت نفت پالایشی‌ها ابهام داشت، بازار به سرعت به این موضوع واکنش نشان داد و منجر به عقب نشینی بازار شد که امیدواریم فضای رشد مجدد به بازار برگردد و ابهامات برطرف شود.
این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: با توجه به تورم موجود در اقتصاد کشور، به نظر می‌رسد وضعیت درآمدی شرکت‌ها براساس تورم حاکم در کشور، به زودی بهبود یافته و باز هم شاهد رشد متعارف در بازار باشیم.


کد مطلب: 86359

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/86359/بازار-سهام-مسیر-رشد-جای-هیچ-نگرانی-نیست

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir