کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سود «وسپهر» تغییر چندانی نداشت

14 ارديبهشت 1401 ساعت 11:12

شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۹۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم یک هزار و ۱۷۲ ریال اعلام شده بود، تغییر چندانی نداشت.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری، شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات با سرمایه ۳۰ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.
شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در دوره یاد شده، مبلغ ۳۲ هزار و ۷۹۵ میلیارد و ۱۶۶۹۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۹۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۷ درصدی برخوردار است.
این شرکت فرابورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۵ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۳۵ هزار و ۲۲۵ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال اعلام کرده است.
یادآوری می‌شود «وسپهر» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۱۷۲ ریال و سود خالص را ۳۵ هزار و ۱۵۸ میلیارد و ۴۳۴ میلیون ریال قید کرده است.
کسب سود ۱۴ هزار میلیاردی از واگذاری‌های فروردین ماه
همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در دوره یاد شده، با کاهش ۲۶ هزار و ۶۴۸ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال به ۱۲۰ هزار و ۲۲۲ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۶ هزار و ۳۳۰ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال معادل ۱۰۵ هزار و ۷۶۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال محاسبه شد.
«وسپهر» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۵ هزار و ۴۶۵ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۴۰ هزار و ۹۱ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۱۴ هزار و ۶۲۵ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال سود کسب کرد.
شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۱ هزار و ۳۵۳ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال خریداری کرد.


کد مطلب: 86323

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/86323/سود-وسپهر-تغییر-چندانی-نداشت

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir