کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دیدار نماینده مردم شادگان و  مدیرعامل شستا مطرح شد:

ضرورت سرمایه گذاری شستا در صنایع مختلف شادگان

10 دی 1400 ساعت 9:47

با توجه به رویکرد جدید دولت، انتظار می رود که در کشاورزی، دامپروری و صنعت در منطقه شادگان اشتغالزایی مناسبی ایجاد گردد.


 به گزارش سرمایه گذاری آنلاین؛   حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد، نماینده مردم شریف شادگان در دیدار با دکتر علی رستمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی "شستا" در ابتدا با اشاره به فرهنگ غنی مردم شادگان و خوزستان و رای بالای مردم به دولت مردمی آیت الله رئیسی گفت: با توجه به رویکرد جدید دولت، انتظار می رود که در کشاورزی، دامپروری و صنعت در منطقه شادگان اشتغالزایی مناسبی ایجاد گردد.
وی تصریح کرد: مردم دیگر کار نکردن را از ما نمی‌پذیرند و همه ما باید تمام تلاش خود را برای موفقیت دولت در بحث اشتغال زایی انجام بدهیم تا مردم این تلاش ها را حس کنند.
وی در ادامه به ظرفیتهای سرمایه گذاری و اشتغال زایی شادگان توسط نماینده مردم در ۱۰ حوزه صنعت، کشاورزی، دامپروری و تولید دام، طیور، آبزی پروری، باغبانی، تجارت، بندر و گردشگری اشاره کرد.
ناصری نژاد در پایان تاکید کرد: هرگونه حمایت از سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت مجلس به منظور توسعه اشتغال را انجام خواهد داد.
شایان ذکر است در این دیدار که دکتر راعی معاون سرمایه گذاری شستا نیز حضور داشت، دکتر رستمی در خصوص مطالعه برای انجام پروژه های اشتغال زایی به منظور رونق منطقه و توسعه اشتغال مواردی را مطرح کرد.
همچنین طبق توافق طرفین مقرر شد در خصوص طرح های تخصصی پتروشیمی، تولید ورق فولادی، کشت و صنعت و مشارکت و حمایت از صنایع موجود در شهرک‌های صنعتی کارگروه تخصصی تشکیل شود.


کد مطلب: 85918

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/85918/ضرورت-سرمایه-گذاری-شستا-صنایع-مختلف-شادگان

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir