کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین خبر از واگذاری سهام هلدینگ خلیج فارس

8 دی 1400 ساعت 13:26

واگذاری بلوک یک و ۲ هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، به صورت نقدی انجام خواهد شد. سهم یک درصد بدون اضافه ارزش، اما سهم ۲ درصد با پنج درصد اضافه ارزش در روز‌های ۱۱ و ۱۲ دی ماه انجام می‌شود.


به گزارش سرمایه گذاری آنلاین؛  طبق اعلام سازمان خصوصی سازی واگذاری بلوک یک و ۲ هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، به صورت نقدی انجام خواهد شد. سهم یک درصد بدون اضافه ارزش، اما سهم ۲ درصد با پنج درصد اضافه ارزش در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه انجام می‌شود. بلوک ۱۵درصد با ۳۰درصد اضافه ارزش عرضه خواهد شد و قسمت سه بلوک، قیمت تابلوی بورس است.
هلدینگ خلیج‌ فارس در فهرست واگذاری قرار دارد و واگذاری آن در هیات واگذاری در سه بلوک یک، ۲ و ۱۵درصد انجام خواهد شد.
سال ۹۲ بود که خلیج فارس در بازار سرمایه پذیرفته شد و از آن به بعد روند توسعه هلدینگ را شاهد بودیم. ۴۰ درصد سهامداران این شرکت سهامداران عدالت هستند پس سودآوری شرکت عموم مردم را منتفع کرده است.
شرکت ملی صنایع پتروشیمی هم از مدیریت شایسته این شرکت منتفع شده است. ما امیدواریم با واگذاری این بخش از سهام هم بر کارایی شرکت افزوده شود. در این وضعیت تحریم که شرکت بیش از ۱۰۰ درصد رفع تعهد ارزی داشته است و امیدواریم بعد از واکذاری هم مسیر موفقیت ادامه پیدا کند. جای امیدواری است که میزان سودآوری شرکت افزایش پیدا کند.


کد مطلب: 85911

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/85911/آخرین-خبر-واگذاری-سهام-هلدینگ-خلیج-فارس

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir