کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عشقی مطرح کرد:

از سرگیری عرضه‌های اولیه با بهبود شرایط بورس

28 آذر 1400 ساعت 8:01

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: با بهبود شرایط بورس عرضه‌های اولیه را مجددا آغاز می‌کنیم.


به گزارش سرمایه گذاری آنلاین؛   عشقی در نشست پیگیر موانع سرمایه‌گذاری و تولید با اشاره به بحث عرضه های اولیه و درخواست شرکت‌ها مبنی بر پذیرش اظهار داشت: با توجه به وضعیت بورس و بازار سرمایه در یک سال و نیم گذشته برای عرضه های اولیه با مشکلاتی مواجه بودیم.
وی تاکید کرد : با بهبود شرایط بورس عرضه‌های اولیه را مجددا آغاز می‌کنیم.
همچنین داوود منظور، رییس سازمان امور مالیاتی در این نشست گفت: به طور قطع زمانی می‌توانیم از توان شرکت‌ها و تولیدکنندگان استفاده کنیم و درآمد مالیاتی داشته باشیم که تولیدکنندگان توان تولید ثروت را داشته باشند بنابراین باید تنگاهای سخت بخش خصوصی و تولیدکنندگان را برطرف سازیم.
وی ادامه داد: شرایط حاکی از آن است که در تعامل با بخش تولید مقداری فاصله داریم و ادارات مالیاتی باید تعامل بیشتری با بخش تولید داشته باشند.
رییس سازمان امور مالیاتی افزود: درست است که دولت باید وصول مالیات داشته باشد اما اصرار ما این است که قوانین نه براساس قرائت شخصی بلکه آنچه در قانون به صراحت آمده به اجرا برسد.
منظور گفت: در این مدت که تصدی سازمان امور مالیاتی را برعهده گرفته‌ام، شاهد نگاه‌های سلیقه‌ای به نفع اخذ بیشتر مالیات در برخی از موارد هستم و نگرانیم که ممیزان مالیاتی یا صادرکنندگان بخش‌نامه‌ها در این موضوعات نگاه‌های یکسویه داشته باشند. تاکید داریم در مواردی که نیاز به تفسیر روشن از قانون داریم باید از مجلس استفسار بگیریم.


کد مطلب: 85734

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/85734/سرگیری-عرضه-های-اولیه-بهبود-شرایط-بورس

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir