کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«فاسمین» سود ۹ماهه را ۱۲۸۵ ریال اعلام کرد

2 بهمن 1398 ساعت 23:46

شرکت کالسیمین در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه، سود هر سهم را یک هزار و ۲۸۵ریال اعلام کرد.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شرکت کالسیمین در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه، سود هر سهم را یک هزار و ۲۸۵ریال اعلام کرد.

 شرکت کالسیمین در گزارش ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ اعلام کرد، سود عملیاتی شرکت با رشد ۴۴درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته به دو هزار و ۴۰۳میلیارد ریال، سود خالص با رشد ۵۲ درصدی به دو هزار و ۵۶۹ میلیارد ریال و سود انباشته با رشد ۱۱درصدی به ۵ هزار و ۸۹۰میلیاردریال رسید.

«فاسمین» پیش از این در گزارش ۶ماهه سود هر سهم را یک هزار و ۱۹۷ریال اعلام کرده بود و در گزارش ۹ماهه با رشد ۷درصدی یک هزار و ۲۸۵ ریال اعلام کرده است که رشد قابل توجهی نبوده است.

این شرکت فروش این دوره را به ۲۳هزار و ۳۰۶ تن رسانده و ارزش این میزان از فروش خود را ۳ هزار و ۸۸۸ میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین سود ناخالص از این محل را دو هزار و ۲۸۴میلیارد ریال اعلام کرد.

شرکت کالسیمین در تشریح اهداف و برنامه های راهبردها خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که شرکت قصد دارد سطح تولید قبلی خود را حفظ کرده و تغییر با اهمیتی در نوع و مقدار محصولات تولیدی ایجاد نخواهد داشت.

با توجه به تسهیلات مالی این شرکت که شامل دوفقره وام دریافتی از بانک های توسعه صادرات و تجارت با نرخ های ١۶ و ١٨ درصد است، اقساط آن براساس ضوابط مربوطه و در مهلت مقرر باز پرداخت می شود.

گفتنی است، بااهمیت ترین ریسک‌های شرکت در این حوزه تغییرات سیاست‌های ارزی دولت و مقررات حاکم بر صادرات است که شرکت با آن مواجه شده است. با این وجود از آنجا که نرخ‌های فروش محصول متاثر از دو عامل نرخ های جهانی و نرخ تسعیر ارز است، در صورت اعمال محدودیت صادرات، تاثیر با اهمیتی بر درآمدهای شرکت ندارد.

 


کد مطلب: 61387

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/61387/فاسمین-سود-۹ماهه-۱۲۸۵-ریال-اعلام

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir